Victoria's Secret Programı ile 2 Haftada toplam 10

2. Haftayı - 300 gr ve gene 5 cm incelme ile geride bıraktım. Kilo kaybım az oldu çünkü kaçamak yaptığım iki öğün oldu. Sadece iki öğün düzenimi bozmaya yeti. Aslında kaçamak yaptığım günler 1-3 saat arası artı spor yaptım ama ne fayda çünki yerseniz görüldüğü üzere olmuyor olmuyor :)).


Victoria's Secret 10 Haftalık Spor Programı ile 2. Haftalık ezgersizi 6 gün yoğun spor yaparak (günlük olarak @gulihanblog instgram hesabımdan takip edebilirsiniz) geçirdim. Pazar günü dinlendim 1:30 ile 3 saat arasında değişti sporum dediğim gibi artı yürüyüş ve kişisel sorunlu bölgelerime yönelik Kol, bel, iç bacak ve göbek bölgesi 30 günlük mekik programı, iç bacak egzersizi ve Bingil bingil kollara elveda programımı uyguladım. Beslenmem gene Karatay ile oldu günlük iki öğün yiyorum bu benim kişisel tercihim.

Bu şekilde bir spor listem var günlük olarak oraya kayıt edip buzdolabının üstünde duruyor ve bu çok motive edici oluyor :))). Kişisel gurur toplam :)).

Sonuçlara gelince ise 
 
16.03.14 Kilo 79.7 Göğüs 99    Bel 82   Göbek 98   Basen 101    Bacaklar 95    Bacak 63       Kol 32
http://gulihan.blogspot.com.tr/2015/03/victorias-secret-spor-ile-5-cm-incelme.html

23.03.15 Kilo 79.4 Göğüs 98    Bel 81   Göbek 97   Basen 101    Bacaklar 95  Bacak 62     Kol 32

Program gerçekden harika be yapması çok zevkli, basit  haftaya en güzel en fit ölçülerle devam ederim inşallah.