KIEHL'S BB KREM İNCELEMESİ

Yeni keşfim "Kiehl's Actively Correcting & Beautifying BB Krem"(tam adıyla) 
bugünkü blog konuğum.


Öncelikle karma cilt tipine sahip biri olarak cildime uygun bb krem bulmakta zorlanıyorum.

Parlama yapmaması,cildimde ağırlaşmaması(ısınan havalarıda gözönüne alırsak) ve orta düzeyde kapatıcılık sağlaması benim beklentilerim.

Uzun araştırmalarım sonunda Kiehl's BB Kremde karar kıldım.
Yaklaşık 1 aydır severek kullanıyorum ve bittikçe yenisini almayı planlıyorum.

Renk bozuklukları,ince çizgiler ve cilt kusurlarını kapatmayı vaadeden ürün SPF 50 içeriyor.
Oldukça geniş spektrumlu bir koruma sağlıyor.

Ürünün içeriğinde C vitamini bulunuyor.

En güzel özelliklerinden biri paraben,silikon,koku ve mineral yağlar içermemesi:)

Benim kullandığım renk "Natural"
Cilt tonumla oldukça uyumlu,iyi ki bu tonu seçmişim dedim:)



Gelelim Kiehl's BB Krem ile ilgili izlenimlerime:

Yazımın başında da belirttiğim gibi karma cildimde parlama ve ağırlık yaratmıyor.

Yaz mevsimi sebebiyle yoğun kapatıcılık aramıyorum.

Cildimdeki ton eşitsizlerini orta düzeyin biraz altında bir performansta düzenliyor.
İnce ve doğal bir şekilde kapatıcılık sağlıyor ve hafif bir renk veriyor ki bunlar benim için önemli artılar.

T bölgeme hafifçe transparan pudra geçiyorum,gün boyu kullanımda yeterli oluyor.

Kiehl's BB Krem 30 ml'lik ambalajı ile çok çabuk biteceğe benziyor.

Cilt tipime ve ihtiyaçlarına yönelik bu güzel ürün şimdiden favori BB Kremim oldu.

Sizin favori BB kremleriniz hangileri,yorumlarınızı bekliyorum.