MAC Electric Cool Eyeshadow

Herkese merhaba,

Bugün Mac den electric cool serisine ait 'switch to blue' farından bahsetmek istiyorum. Rengi muhteşem gözükmüyor mu?






Rengine vurulup alığım ürünlerden bir tanesi oluyor :)

Krem far. Kesinlikle gölgelendirme yapmak için kullanamazsınız. Ben ürünü parmaklarımla uygulamayı seviyorum. Fırça ile uygulama yaptığım zaman rengini tam olarak göstermiyor.

Rengi sağ tarafta görmüş olduğunuz resimdeki gibi canlı değil ne yazık ki.  Uygulandığı zaman daha doğal duruyor.

Elektrik mavisi ama gri alt tonlu bir elektrik mavisi. Gözlerimde hafif buğulu bir mavi olarak duruyor.
İçerisinde hafif ışıltılar var ve bence bu ışıltılar renk ile çok güzel dengelenmiş çünkü daha koyu canlı bir mavi olsaydı ışıltılarla birlikte çok çok fazla olurdu. Ama günlük kullanım için ideal. Hatta bazı gece makyajlarında bu far hafif bile kalabilir yani ışıltılar sizi korkutmasın.

Kalıcılığı o kadar iyi ki çoğunlukla acelem olduğu zaman far bazı kullanmadan direk göz kapaklarıma bu farı uygulayıp çıkıyorum. Gün içerisinde hiç akma, bozulma yapmıyor.


Benim çok sevdiğim renklerden ve çok sevdiğim yapılardan bir far daha yanlış hatırlamıyorsam 54 TL fiyatı olması lazım ama bu ürüne değer.