Bir eczacının kaleminden : iftardan iftara değil mi?

Bayan geldi , isyan ediyor ; ''Sabahtan beri hastanedeyim , çok kalabalık,sıcak zaten zor nefes alıyorum.'' diyor. Göğüs hastalıkları doktoruna gitmiş. Teşhis astım. 3 adet ilacı var. İnhaler (nefes yolu ile alınan fıs fıs) , antibiyotik ve mide koruyucu (bu zaten antibiyotik mideye zarar vermesin diye yazılmış.) İnhaler (Fısfıs)'ı görünce ; ''Yok yok ben onu almayayım, bağımlılık yapıyor, bende astım yok öksürüyorum sadece.''diyor . Ne kadar kullanması gerektiğini anlatmaya çalışsam da reddetti ve iptal ettirdi. O kadar isyan boşa gitti yani sabahtan beri boşa bekledin o hastanede. Neyse sabırla anlatıyorum ; ''Antibiyotiği 12 saat arayla alacaksınız'' diyorum. ''iftardan iftara değil mi?'' diyor. Aziz Nesin harbi doğru söylemiş.Bu memleketin %60'ı sıkıntılı diye. Zaten doğru konuşan kim varsa ya yaktınız , ya astınız , ya da yargılanıyor.
 — bıkkın hissediyor.