Eczacının Anıları: Bunun içinde 30 adet olanını ver

Hasta geldi , orta yaşlarda birisi. Reçetesini açtım. Reçetede ne yazıyorsa 1'e 1 getirdim.İlacın birini eline aldı , sağına soluna , altına üstüne baktı , bir tek kutunun içine girmediği kaldı. '' Bunun içinde 30 adet olanını ver '' dedi. 7 Yıldır eczanede çalışıyorum. O ilacın içinde 30 tane olanı hiç olmadı.Yine de dedim ; ''Bir ihtimal , vardır , yeni çıkmıştır. Her gün güncellenen ilaç sisteminden kontrol edeyim.'' Baktım yok.Türkiye'de , dünyada 14 tablet ve 28 tablet olarak 2 çeşidi var. Olmadığını , ben ve eczanedeki 8 kişi ısrarla anlatmaya çalıştık.Kabul etmedi.''Ben daha önce 3 kere 30 tabletini aldım.'' dedi. T.C. Kimlik numarasından son 1 yıllık aldığı ilaçları , tarihlerine kadar çıktı alıp önüne koydum. 3 kere 28 tabletlik almış. Kurduğu cümle ; '' Siz bana inanmıyorsunuz.'' İlaçları almadan bastı gitti. Bence harbiden , Allah bizim belamızı vermiş.